Home » News » Primarul sectorului 5 Cristian Popescu Piedone vrea să știe exact cum funcționează instituția, după noua organigramă

Primarul sectorului 5 Cristian Popescu Piedone vrea să știe exact cum funcționează instituția, după noua organigramă

Miercuri 13 ianuarie a avut loc ședința operativă, din cadrul Primăriei Sectorului 5. Primarul Cristian Popescu Piedone a anunțat că vrea să știe exact cum funcționează instituția, după noua organigramă, iar până săptămâna viitoare aparatul de specialitate al primarului „va ști clar cine, cum și ce va coordona”, precum și „responsabilitatea cui este”. Tot atunci se va stabili care vor fi consilierii primarului, care „trebuie să fie ochiul și timpanul primarului în aparatul propriu și în cel descentralizat”.

Potrivit lui Piedone, fiecare dintre cei cinci consilieri vor avea responsabilități de supraveghere și de informare directă a edilului

Sedința a fost condusa  de către cei doi viceprimari, respectiv city-managerul.

Printre subiectele abordate în ședință a fost și cu privire la Centrul Multifuncțional „Sf. Andrei” care va deveni centru de vaccinare împotriva Covid, măsurătorii pentru cele două-trei parcări, dar și problemele de la Poliția Locală, fiind făcută și prezentarea noului directorul administrativ din cadrul Primăriei

„Cu îngăduința primarului Piedone, vreau să profit de prezența colegului de la Poliția Locală, și aș dori să dezbatem problema acelor body-cam, ce au fost achiziționate acum un an de către Primăria Sectorului 5 și nu pot fi folosite. Menționez că ele trebuiau achiziționate în urma unui acord GDPR, care nu a fost făcut înaintea achiziționării, drept urmare, acest serviciu a fost blocat în depozitul Poliției Locale și nu poate fi folosit”, a precizat Iulian Cîrlogea, city manager. „Camerele la care face referire city managerul, fac parte dintr-un proiect demarat acum aproape doi ani de zile, și au fost achiționate 150 de body-cam-uri, care au  posibilitatea de a transmite în streaming live către dispeceratul PL și pot fi folosite în stand by peste 8 ore. Problema este că după ce s-a întocmit studiul de fezabilitate, s-a mers pe ideea că alte instituții îl folosesc”, a precizat reprezentantul Poliției Locale.

În această ședință a fost prezentat și directorul administrativ al primăriei, Bogdan Pintileasa. „Mă bucur să vă cunosc. Sunt doar de două zile în această funcție și deja am început să avem activitate în direcție administrativă. Am stabilit o procedură de lucru cu toți subalternii și am dori ca în cadrul clădirii să ne organizăm mai bine, în așa fel încât să nu mai avem un director la un etaj, iar ceilalți la alte etaje, pentru a avea o eficiență a timpului pe care îl petrecem aici”, a declarat Pintileasa.

Primarul Piedone a precizat că de acum va întoarce foaia, iar orice discuție din „operative” se vor transforma în dispoziții scrise.

M-am pus și eu în pielea voastră (n.r. cât ședința a fost condusă de vice primari și manager, Piedone a stat în sală), sunteți o sursă inepuizabilă de inspirație pentru mine. Văd ce confortabil stați, simt că această ședință operativă vă apasă și vă ia și somnul, văd ce griji aveți, iar dacă nu sunteți întrebați e bine să taceți, nimeni nu are inițiativă. Dacă nu aveți o problemă în curtea voastră, se pare că e bine așa. Nu vă interesează Nu știți că sunteți director la o Direcție, sunteți cu toți directori ai instituției Primăria Sectorului 5, și trebuie să vă ajutați. Știți ce eforturi bugetare se fac ca să vă luați salariile? Nu știți că vă doare la bască”, a spus Piedone, primarul Sectorului 5.

Acesta a precizat că toate discuțiile din viitoarele ședințe operative se vor transforma în dispoziții scrise, la care se va da socoteală.