Home » Economie » Afaceri » Domo închide toate cele 75 de magazine şi rămâne doar cu operaţiuni online

Domo închide toate cele 75 de magazine şi rămâne doar cu operaţiuni online

Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din piaţă, citate de Ziarul Financiar.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani, scrie ZF în ediţia de luni.

„Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fă­cut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici proble­me. Noi nu mai livrăm marfă”, spune un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unul online.

Domo are pe site-ul propriu o ofertă cu titlul „Dăm Tot!” şi vorbeşte despre reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie.

În oferta online apar preţuri de 1-2 lei pentru produse precum „Protecţie spate iGo iPad 2” sau „Carcasă iPad”. Oferta include însă şi alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de păr.

Sursa: MediaFax

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *